logo

Τρόποι Παράδοσης – Έξοδα Αποστολής

Εντός Ελλάδας

Η «ALPHA SYSTEMS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» εξυπηρετεί πελάτες απ’ όλη την Ελλάδα.

Οι αποστολές γίνονται με συνεργαζόμενη υπηρεσία ταχυμεταφορών (courier) και είναι δωρεάν για την Αθήνα Αττικής.

Αν ο πελάτης επιθυμεί την συνεργασία με άλλη μεταφορική από αυτήν που συνεργαζόμαστε, θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει εγκαίρως με την παραγγελία του είτε τηλεφωνικώς, είτε στο e-mail της εταιρείας ενώ πιθανόν να ισχύουν άλλες χρεώσεις.

Η «ALPHA SYSTEMS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» δεν φέρει καμία ευθύνη για την μεταφορά των προϊόντων και σε οποιαδήποτε περίπτωση προβλήματος, θα πρέπει ο αγοραστής να επικοινωνήσει με την αντίστοιχη μεταφορική εταιρεία.

Στα προϊόντα, στα οποία αναγράφεται η ένδειξη «κατόπιν παραγγελίας», χρειάζονται ως 15 εργάσιμες μέρες να αποσταλούν.

Εκτός Ελλάδας

Τα έξοδα αποστολής για το εξωτερικό προσδιορίζονται αναλόγως με τη χώρα προορισμού.

Ο χρόνος παράδοσης είναι περίπου 15-30 εργάσιμες μέρες.

Η κυριότητα του προϊόντος μεταβιβάζεται στον αγοραστή μετά την πλήρη και ολοσχερή εξόφλησή του, ενώ ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό του πελάτη.

Πολιτική επιστροφών

Η «ALPHA SYSTEMS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

1. Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

1.1. Σύμφωνα με το Ν.2251/1994, ο πελάτης δύναται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών εφόσον το προϊόν έχει εξοφληθεί πλήρως.

1.2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.

1.3. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία: Με συστημένη επιστολή προς την «ALPHA SYSTEMS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» με δ.τ. «ALPHA PILATES SYSTEMS», που εδρεύει στην Κηφισιά Αττικής, οδός Φραγκοπούλου, αρ. 57 τκ: 14561 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@alphapilates.gr.

Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης.

Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη στη διεύθυνση: «ALPHA SYSTEMS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ» με δ.τ. «ALPHA PILATES SYSTEMS», που εδρεύει στην Κηφισιά Αττικής, οδός Φραγκοπούλου, αρ. 57 τκ: 14561.

1.4. Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δηλαδή δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία του και δεν έχει χρησιμοποιηθεί, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Στην αντίθετη περίπτωση, έχουμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε την επιστροφή και το προϊόν θα επιστραφεί πίσω στον πελάτη-αποστολέα με χρέωση δική του.

1.5. Σε περίπτωση υπαναχώρησης του αγοραστή για την αγορά του προϊόντος, θα πρέπει να το επιστρέψει εντός 14 ημερών από την παραλαβή του και τα έξοδα επιβαρύνουν τον ίδιο. Αν το προϊόν είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς ελαττώματα, τότε ο πελάτης/αποστολέας έχει δικαίωμα να λάβει τα χρήματα που κατέβαλε για την αγορά του προϊόντος.

1.6.Η εταιρεία δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε και όχι μεταχειρισμένο. Ο πελάτης, εφόσον η εταιρεία κατά την ελεύθερη κρίση της, δεχθεί επιστροφή μεταχειρισμένου είδους ενόψει υπαναχώρησης, ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία για την εύλογη μείωση της αξίας του είδους, λόγω της χρήσης του. Η εταιρεία δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

2. Ελαττωματικό προϊόν

2.1. Αν το προϊόν παρουσιάσει ελάττωμα, ο πελάτης θα πρέπει να μας το γνωστοποιήσει άμεσα και δικαιούται την επισκευή ή την αντικατάστασή του με άλλο ίδιο προϊόν ίσης αξίας ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής και όχι την επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει με την μεταφορική που συνεργάζεται η εταιρεία και ο πελάτης δεν χρεώνεται τα μεταφορικά με την προϋπόθεση ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει εντός της ανωτέρω προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή του. Αν η επιστροφή γίνει εντός 15-30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, τότε τα έξοδα των μεταφορικών βαρύνουν τον πελάτη.

2.2. Aν το προϊόν έχει πωληθεί με κάποιο δώρο, τότε θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το δώρο.

3. Αλλαγή/ακύρωση παραγγελίας

3.1. Αλλαγή ή ακύρωση σε παραγγελία (είτε για προϊόν, είτε για Κάρτα Δώρου) γίνεται δεκτή μόνο εφόσον η Επιβεβαίωση παραγγελίας δεν έχει αποσταλεί, ήτοι η παραγγελία να μην έχει ολοκληρωθεί. Προσοχή καθότι επισημαίνεται ότι μετά την επιβεβαίωση παραγγελίας ΔΕΝ είναι δυνατή ούτε η αλλαγή της δηλωθείσας διεύθυνσης παράδοσης για κανέναν λόγο, για λόγους ασφαλείας (καταπολέμηση απάτης).

3.2. Μπορείτε, εφόσον είστε καταναλωτής, να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης ή να ακολουθήσετε την διαδικασία επιστροφής προϊόντων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ενότητα “Αλλαγές και επιστροφές”.

3.3. Σε περίπτωση πάντως οποιουδήποτε προβλήματος επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για περαιτέρω λεπτομέρειες μέσω της ενότητας «Επικοινωνήστε μαζί μας».

3.4. Σε περίπτωση που τυχόν απαιτείται η επιστροφή μέρους ή του συνόλου του τιμήματος που τυχόν έχει ήδη καταβληθεί στην Εταιρεία μας κατόπιν ακύρωσης ή αλλαγής της παραγγελίας σας κατά τα ανωτέρω, θα σας επιστραφεί το αντίστοιχο ποσό άμεσα με τρόπο που θα συμφωνηθεί μεταξύ μας. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών (λόγου χάρη πιστωτική κάρτα) ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία μας.

4. Εγγύηση/Ευθύνη

Η εταιρεία εγγυάται για την καλή λειτουργία των προϊόντων της.

Όλα τα προϊόντα που πωλούνται στην ιστοσελίδα είναι απαλλαγμένα από κάθε νομικό ή πραγματικό ελάττωμα. Τα προϊόντα που τυχόν τροποποιηθούν, επιδιορθωθούν, εγκατασταθούν ή προστεθούν από τον αγοραστή εξαιρούνται της παρούσας εγγυήσεως. Η εγγύηση δεν εφαρμόζεται σε φθαρμένα ή κατεστραμμένα προϊόντα που προέκυψαν από τη μεταφορά ή εξαιτίας κακής και μη ενδεδειγμένης χρήσης.

Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.

5. Ευθύνη-Δικαιοπρακτική Ικανότητα

Πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας ο αγοραστής δηλώνει ότι έχει την πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα που του επιτρέπει να συμβάλλεται σύμφωνα με τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Πώλησης. Η εταιρεία δεν μπορεί να αναλάβει καμία ευθύνη αναφορικά με την εξακρίβωση της δικαιοπρακτικής ικανότητας των επισκεπτών της ή των αγοραστών. Κατά συνέπεια, αν ένα άτομο δε διαθέτει την δικαιοπρακτική ικανότητα να παραγγείλει προϊόντα από την Ιστοσελίδα, οι νομικοί συμπαραστάτες του (γονείς, κηδεμόνες) θα αναλάβουν την ευθύνη για αυτή την παραγγελία και κυρίως την αποπληρωμή της.

6. Περιορισμός Ευθύνης

Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καθυστέρηση, εάν η μη τήρηση των υποχρεώσεων της οφείλεται σε γεγονότα ανωτέρας βίας, δηλαδή σε γεγονότα που δεν εμπίπτουν στη βούληση και τον έλεγχο της και δεν θα ήταν δυνατό να προβλεφθούν, όπως ορίζεται από την ελληνική νομοθεσία.

Οι πληροφορίες που παρέχονται από αυτή την ιστοσελίδα, παρέχονται ως έχει και χωρίς εγγυήσεις οποιουδήποτε είδους, ρητές ή σιωπηρές, ιδιαίτερα σχετικά με την ακρίβεια τους, την πληρότητα ή την επικαιρότητά τους, την μη παραβατικότητα, τη διαθεσιμότητα, την αξιοπιστία της πληροφόρησης που παρέχουν, τα προϊόντα, τα αξεσουάρ ή τις υπηρεσίες που εμφανίζονται στην Ιστοσελίδα ή την καταλληλόλητα των εφαρμογών που ο αγοραστής πιθανολογεί. Η εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τα προϊόντα που θα πωληθούν μέσω της Ιστοσελίδας της ειδικά στην περίπτωση που δεν υπάρχει συμμόρφωση με τις οδηγίες χρήσης τους. Η ευθύνη της εταιρεία δεν πρόκειται να εφαρμοστεί για  αξιώσεις που θα τεθούν από τον αγοραστή ή τρίτο μέρος μη συμβατές με τους όρους συμμόρφωσης.

7. Μερική εγκυρότητα/Παραίτηση

Εάν οποιοδήποτε μέρος των Όρων και Προϋποθέσεων δεν είναι εκτελεστό (συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε διάταξης στην οποία αποκλείουμε την ευθύνη μας απέναντί σας), η εκτελεστότητα οποιουδήποτε άλλου μέρους των Όρων και Προϋποθέσεων δεν θα επηρεαστεί – όλοι οι άλλοι όροι θα παραμείνουν πλήρως σε ισχύ. Σε οποιαδήποτε περίπτωση, εφόσον είναι δυνατό, υπάρχει η δυνατότητα ένας όρος/υπο-όρος ή μέρος ενός όρου/υπο-όρου να ληφθεί υπόψη ξεχωριστά προκειμένου να καταστεί έγκυρο το υπόλοιπο μέρος, ο όρος θα ερμηνεύεται ανάλογα. Διαφορετικά, συμφωνείτε ότι ο όρος πρέπει να διορθωθεί και θα ερμηνεύεται ώστε να προσεγγίζει όσο το δυνατόν περισσότερο το αρχικό νόημα του όρου/υπο-όρου, σύμφωνα με το νόμο.

8. Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας μας είναι πλήρως εναρμονισμένο με την διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων και διασυνοριακών διαφορών σε σχέση με τις συμβάσεις πώλησης που καταρτίζονται με έκαστο των χρηστών/πελατών του, όπως αυτή περιγράφεται στην ΚΥΑ 70330/2015, η οποία περιλαμβάνει τις ρυθμίσεις σχετικά με προσαρμογή της ελληνικής νομοθεσίας, σε συμμόρφωση με την Οδηγία 2013/11/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013 για την εναλλακτική επίλυση καταναλωτικών διαφορών και για την τροποποίηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 2006/2004 και της οδηγίας 2009/22/ΕΚ (οδηγία ΕΕΚΔ) και την λήψη συμπληρωματικών εθνικών μέτρων εφαρμογής του Κανονισμού 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013 για την ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών.

Η πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών συνδέεται απευθείας με τους αρμόδιους φορείς Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τη διεκπεραίωση των καταγγελιών. Στην Ελλάδα οι αρμόδιοι φορείς είναι Α) η Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή” και Β) ο Μεσολαβητής Τραπεζικών – Επενδυτικών Υπηρεσιών.

Οδηγίες για την Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών αναφέρονται στο σύνδεσμο που ακολουθεί: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

9. Εφαρμοστέο δίκαιο και δικαιοδοσία

Οι παρόντες όροι διέπονται από και ερμηνεύονται σύμφωνα με τους νόμους της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ). Συμφωνείτε, όπως και εμείς, ότι υπάγεστε στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Αθήνας στην Ελλάδα, Ευρώπη.

Scroll to Top